| Kezdőlap |
| Fórum |
| Plasztikai sebészek |
| Implantátumok |
| Játékok <<<<<< ÚJ! |
| Kapcsolat |
| Keresés |
| Meghívó küldése <<<<< ÚJ! |
| Igen, a light üdítő is hizlal& |
|
Ma már mindenki
tudja, hogy a szénsavas üdítők a gonosz megnyilvánulásai itt a földön. A rengeteg számmal ellátott kemikália, a
derekunkat, lábunkat vastagító magas cukortartalmú kukorica-szirup, soroljam
még? Egy egészségi problémák sokaságát okozni tudó, szénsavas koktélról van
szó, melyet nemtörődömök milliói imádnak.
Miután ezt az írást olvasod, tudom, hogy Téged érdekel saját egészséged, külalakod.
Meglepő, de sokan
gondolják, hogy a diétás (aszpartammal -dúsított) üdítőitalok segítenek a
fogyásban. Nem egyszer hallom, mikor valaki arról áradozik: milyen egészségesen
táplálkozik, és szinte csak „light” üdítőitalokat fogyaszt.
Ha már itt vagyunk… Az égvilágon SEMMI egészséges nincs a „light” üdítőitalokban! Ha elvégzel egy alapos internetes kutatást tudományos munkák után, hamar kiderül: a csökkentett kalóriatartalmú üdítőitalok jobban hizlalnak, mint hagyományos verzióik! Idézet egy 8 év időtartamú kutatásból, melyet a University of Texas végzett el: „Nem volt számunkra meglepő, hogy a szénsavas üdítők fogyasztása milyen könnyen hozható kapcsolatba az elhízással” –nyilatkozta Dr. Fowler a WebMD oldalnak- „Ami viszont megdöbbentett bennünket: amikor a csak csökkentett energiatartalmú üdítőital-fogyasztókat vettük górcső alá, még erősebb kapcsolatot találtunk az említett termékek, és a túlsúlyosság között!” „Minden doboz (,33 liter) „light” szénsavas üdítőital 41%-al emeli elhízásunk esélyét!” -állítja a kutató. Nem mintha nem tudtuk volna, mennyire ártalmasak a cukorral készülő szénsavas üdítők, és akkor most kiderül, hogy a light-os verzió még sokkal rosszabb? Na de miért? A válasz a kérdésre többtényezős. Először is, a mesterséges édesítőanyagok negatív hormonreakciót váltanak ki az emberi szervezetben. Ennek következtében „light” üdítőitalok fogyasztása utáni 1-2 órában a zsírelraktározást ösztönző hormonok túlsúlyba kerülnek, miközben szervezetünk szinte kívánja a szénhidrátokat, az egyszerű, feldolgozott cukrokat. A másik ok színtiszta pszichológia: sokan úgy érzik, hogy „light” italok fogyasztásával sok kalóriát „váltanak ki”, minek következtében több ételt fogyaszthatnak. És meg is teszik! Ha komolyan gondolod egészséged, külalakod, az összes szénsavas terméket (light, vagy nem light) kilométerekkel kerüld el! (nem beszélve a mesterséges édesítőanyagokat tartalmazó élelmiszerekről, melyek szintén kerülendők, ha van rá lehetőség) Akkor mi a legjobb alternatíva, ha megszomjaznánk? Például a citromos víz, vagy az cukor-, és édesítőszer-mentes jeges-teák. Fehér, fekete, zöld, stb. -a jeges-teákkal jól el lehet játszani. Ha mindenképpen szeretnél valami édeset nyelved végére, használj steviát. Mi az a stevia? Nem egy mesterséges édesítőszer, hanem természetes, nagyon alacsony kalóriatartalmú herbária. Dél-Amerikából származik, és por formájában kb. 300-szor édesebb, mint a cukor! (pontosan ezért vigyázni is kell vele, mert meglehetősen erős) Ha beírod a keresőbe, több weboldalt is találsz, mely steviát forgalmaz. Mike Geary, www.truthaboutabs.com Kedvencekhez (1) | Találatok: 4571
1. 30-11-2007 20:08 Szia Saju, Sajnos pedig hízlal, de nem maga az édesítőszer. Egy ideig persze fogysz, ha a cukrot édesítőszerre váltod. Egy idő után azonban a szervezetedben vészreakciót vált ki a sok mesterséges anyag. Én évekig édesítőszeren éltem. Az lett az eredménye, hogy egyre kevesebb dolgot tudtam megenni, egyre jobban fájt a gyomrom, és nem arányosan híztam, hanem csak egy-egy testtájra. (Nem részletezem). Amióta nem fogyasztok mesterséges édesítőszeres termékeket (pár hónap), egyre kevésbé fáj a gyomrom, a bőröm újra a régi, és legnagyobb meglepetésemre olyan helyre is hízom, aminek minden nő örül!!! Ráadásul pl. az Update-es cuccok tele vannak hashajtóval, ezért persze, hogy fogysz tőlük. De gondold el, mi lesz ezzel a nemzedékkel évtizedek múlva!!! kb 2. 27-11-2007 12:02 Nem hiszem hogy a cukormentes szensavas uditoitalok elosegitik a hizast. Nyilvan nem egeszseges, de nem hizlal. A legjobb ha tiszta friss vizet iszunk, sokat es nem terheljuk a szervezetet mesterseges edesitoszerekkel, melyek nem egeszsegesek, de semmi esetre sem hizlalnak. 3. 25-10-2007 03:21 Én viszont kipróbálom ezt a steviát, láttam egy pár oldalon. 4. 24-10-2007 13:25
Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez.
de kar! akkor mostmar kenytelenek leszunk a light es coca zeroval is csinnyan banni!!!! Csak a regisztrált látogatók szólhatnak hozzá. Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.6 |
||||
| Következő > |
|---|